Powerwalk

Var ute en timme med Lina igår, 07.30 var vi på benen och ute i solskenet, underbart! Börjar komma igång med morgonwalksen ordentligt nu! Elena är en trogen gångpartner så jag hoppas att hon kan snart igen! Gick  även ned till stan igår, med efterföljande träning så jag blev riktigt mör i benen! Idag skulle jag gett mig ut men jag tänkte fel och missbedömde tiden, klockan 10 skulle jag ju vara ute på FOI, för andra försöket med rörelsesjuka! Det gick bra, mådde inte lika illa=) Kul att ha testat det iallafall!

Nu ska jag snart iväg till Skillingen för att skicka iväg ett paket till en Tradera-köpare, money money:D typ ALLT får gå till resan i sommar, med Roberth, vart vi ska åka är inte direkt klart än haha, men det kommer! Ska bli lovely iallafall, bara vi 2!

Ska nog cykla ned till stan en sväng snart med, kolla runt litegranna, men till 17.05 måste jag vara hemma, fast i O.C nu ju, missade igår p g a träningen men idag är jag på´t igen, ( nu kommer alla mina kära vänner säga: Told you so!" ) och jag erkänner att jaa, jag är som alla andra :D

Neee, dags att gå tror jag
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0