Pass or fail?

Denna lista på "absoluta nödvändigheter" enligt E. von Sydow ( som jag inte ens gillar men okey då) hittas konstant i fellow-bloggers, och vem är jag att avvika? So here we go...!


Två par jeans - Mais oui!!
En kashmirkofta - Naj, men tar gärna en om du erbjuder?
Ett par svarta finbyxor - Japp!
Ett par svarta shorts - Nää, inte fastnat för shorts-modet, kanske hänger på senare..när det typ dött haha
En vit skjorta - Njaa, den är för liten, ska skaffa en ny!
En kavaj - THAT I have!
En svart kofta -
En kofta i en annan färg - Ja där plockar jag också poäng!
En jeanskjol - Både halvlång och kort du!
Två svarta toppar - Yes
Två vita toppar - Yes again
Två svarta linnen - Hmm, svarta linnen, nja, jo 1! Inte 2 alltså..grr
Tre vita linnen - JA! Shoppades idag, jättenöjd, störtsköna!
En trenchcoat - NixPix
En vinterkappa - Nä, ska skaffa en fin nästa vinter, har bara en stor bylsig jacka!
En svart klänning - Nix, faktiskt inte, vill gärna ha!


SKOR
Ett par partysandaletter - Ja det kan vi kalla det kanske!
Ett par svarta och/eller chokladbruna boots - Nicht!
Ett par ballerinor - Of course, love´em
Ett par partyskor - Yes sir!
Ett par söta gummistövlar - Somewhere...Jag gillar icke gummistövlar, blä
Två par gympaskor - Yeppyepp!

ACCESSOARER
En mellanstor vardagsväska - Jo!
Ett par mörka solglasögon - Ja, fast lite schletna, vill ha nya!
Ett par skinnhandskar - nej, jag tar mams:)
En pashminasjal - Äkta pashmina nej, mängder av sjalar, JA!! Älskar!
En weekendbag - Ja/Nej/Typ
En partyhandväska - Äsch
En kuvertväska - Jopp, faktiskt!


What is the verdict?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0