På ingång..

Ja, snart är min tonårsperiod slut! Jag ska bli 20 år om en vecka och 1 dag, dvs nästa Tisdag, på självaste nationaldagen, då ska Frida bli vuxen, eh? Känns konstigt..20 år, det är många år..hjälp!

Har lite koll på önskelistan iallafall, hur girigt det än låter! Har redan blivit firad av morfar och morbror, nere i Skåne, då de inte kunde komma upp på min bursdag! Fick pengar, som är lite tråkigt jag vet, men tyckte det var bättre för då kan jag bestämma själv. Hittills har jag bestämt att morbrors pengar får gå till grå tallrikar från Matteus, som jag redan samlar på! Ska ta med en tallrik till butiken så jag får rätt nyans!

Rob gjorde mig nyfiken igår, tydligen kommer jag att vänta lite på en present från honom, jag är dödsnyfiken!!! Har ställt en del frågor men han röjer lite ska ni veta!

Pratade med Lina igår och blev glad när vi kom fram till att hon kan komma förbi den 6e innan jobbet, wiho! Hon frågade vad jag önskade mig och då kom jag av mig lite, kände mig som ett barn som får säga vad man önskar sig men så kände jag mig så åpen också!! Jag önskade mig en lägenhet, men konstigt nog verkade hon inte vilja köpa det :P Hehe,,nääädå, den biten ska vi nog försöka fixa själv=)

Det ska bli kul att fylla åååår!!! Även om jag fyller 20 känns det lika kul som när man fyllde 12 år typ!=)
Nu har jag annat att göra, kanske storstäda lite, röja rum och städa huset- då blir mam glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0