OJOJ fett härligt;)

böcker

Nu har alla 3 böckerna kommit, jihu! Ser fram emot mycket läsning!

Händelserik dag idag!
-Gick imorse med Elena, sedan vinkade vi hejdå för att sedan mötas upp på stan några timmar senare..
-Åkte till Ekholmen och vips så hade man en ny mobiltelefon, Samsung E760 och Johan fick en Sony Ericsson V800, fast min är snyggare, en flip-modell, som min nuvarande Samsung A800, åh vad roligt, nu har jag också kamera :) Hoppas nu att jag sänker mina månadskostander som de sa, och att jag inte behöver ångra att jag nu är bunden till Telenor i 2 år, men det ska inte vara några problem, jag och pappa var väldigt kritiska och ställde mycket frågor, jag blev faktiskt impad över allt dem kan!
-Stanade sedan med Elena, agerade smakråd ( De var skitsnygga de vita shortsen!!) och sedan gick jag och köpte presentkort till Mamma på Lin o co. Hon kommer bli jätteglad=)
-Pappa ringde och sa att avin för att hämta ut mitt KÖRKORT hade kommit, så vi sprang till posten-servicestället och hämtade ut det lilla underbara tinget och jag blev faktiskt nöjd! :D

Nu har jag precis blivit hemskjutsad i Elenas röda sportbil (Vill också ha tack=) och nu ska jag fixa mat.
Väldigt omtumlande idag, har inte hunnit tänka så mycket...puh!

Wish me luck with my new phone..jag som så jätte-teknisk...gosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0