Nya planer och drömmar

Nya planer och drömmar

Såhär kul hade jag på Elinas o co. 20årsfest på BK i Fredags! Jag vet att jag inte ska göra pussmun på alla kort men fotografen bara uppenbarade sig och vi skulle vara med på kort tyckte han och då blev det som det blev :D Jag står ju själv med kameran i högsta hugg och den ska jag lämna in för framkallning idag minsann!!

Nu har helgen gått, Roberth åkte hem igår men nu ses vi ändå ganska snart igen! Han kommer ju i början av Juni för att fira min födelsedag här, wihi! Sedan följer jag med honom hem, på obestämd tid, ska söka jobb, gå på intervjuer och bara gulligulla med R hade jag tänkt, även om han nu ligger i hårdträning med handbollen! Får väl hänga på gymmet så länge då haha:)
Nya planer och drömmar har jag också fått, drömmen har fått gro ett tag och jag ska nog börja forska lite i det..framtidsdröm är det tal om och jag tänker inte berätta något än..men jag börjar märka att det kanske vore något för mig after all!!

Vidare till storskrällen i Eurovision. Jag o Rob fick sällis av Johan och Linnéa och vi höll på att sätta chipsen i halsen när vi faktiskt insåg att Joo..Lordi kommer tamigfan att vinna! Vilken grej! Men ju mer man lyssnar på låten så är den faktiskt inte så pjåkig, eller hur? I dig it! Säger som Björkman "Herregud, låt Finland vinna, de har aldrig fått uppleva det förut" till alla som rasar mot att de vann.

Nej, dags att bege sig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0