Måndag, trist och grå

Roberth har åkt hem, blä, lika trist som dagen!! Låt dessa 2 veckor går fooort!!
Valborg blev drittskoj! Grillade hemma hos Linnéa med Johan, Adde och Natta och åkte ner till stan en sväng, impulsivt och riktigt skoj=) Bästa Valborgen på länge tycker jag!

Vad bjuder veckan på?
Måndagen idag är snart slut men har hunnit med att mysa massor med Rob, ätit lax och vindruvor, lagt ansiktsmask och sett första avsnittet på O.C, 5an har börjat med repriser from the very beginning, så nu tänkte jag bli som alla andra och titta!

Tisdag, imorgon, ska jag säga hejdå till Luke som nu åker hem till N.Z, men på återseende!! Ska också springa in till Sulan och titta på resor inför sommaren, wihoo!!!!! :D
Onsdag ska jag träna och skriva intervjuer!
Torsdag ska jag återigen in i simulatorn och räkna ammunitionslådor medans allt rör sig, och bli åksjuk! Blä, inget jag direkt ser fram emot, mådde illa ganska länge sist!
Fredagen blir väl inte heller veckans höjdpunkt direkt, ska till Västerås och gå på begravning, mammas farmor, över dagen.

Helgen är fortfarande blank så jag hoppas på något riktigt trevlig och skoj!

Nu ska jag dricka thé och titta TV!
Mys på er!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad är Sulan???

2006-05-03 @ 18:45:58
URL: http://lilithsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0