Lycka dag nummer 2!

LINA grejade kortet idag, wihooooooooo, samma Leif och allting, vi har verkligen gjort det här tillsammans!!
Väntade på henne utanför Vägverket och VISSTE att hon hade klarat det, så stolt!!! :D

Måste kopiera Linas text också hihi..hon skrev det så bra, förklarade dagen perfekt hihi!


"Frida grejade ju sitt körtkort igår hon också. GRATTIS till henne. Hon och jag gick en promenix igårkväll och hon peppade och lugnade mig, det hjälpte :) Förra gången kuggade vi på samma dag och körde för samma gubbe. Den här gången körde vi för samma igen, fast en annan än han första gången och fixade det :D Lite komiskt faktsikt. Så tätt inpå varandra igen. Frida stod och väntade på mig vid vägverket och jag hoppade ur bilen och kramade om henne massor när han sa att jag klarat det.. haha. Hon och Mickis var dom enda som visste att jag körde upp idag!
Vi gick ner till Ingelas sen och lämnade ett kort och fikabröd. Dom blev jätteglada och tyckte vi skrivit jättefint i kortet :) Fikade med dom och efter en massa kramar lämnade vi trafikskolan en sista gång. Den här gången MED körkort. Härlig känsla samtidigt som det kändes lite vemodigt. Kommer faktsikt sakna Ingela och alla andra där."


ÅHHH, den här veckan började så enormt bra!! OCH Lina fick förlängt vik året ut, juhu!!! Aldrig varit med om någon som skrikit så högt på sjukhuset haha! Oh herregud :P

GRATTIS LINA!
www.linahalldin.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lina

VI ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST.. haha!
15 och 16 maj, det är våra dagar det :D

2006-05-16 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0