Ledig dag

Jag njuter, ja.. för jag har ju jobbat så länge haha..(inte) Men iallafall, njuter i vilket fall som helst, ledig som ledig, alltid härligt att vara ledig! Sådär, sluttjatat!

Så vad har jag gjort än så länge då?
-Gått 70 minuters morgonpromenad, jäklar vad varmt det blir!
-Ägnat stor del av förmiddagen åt att få upp Johan ur sin säng innan klockan slår 13.00, jag lyckades!
-Soooolat
-Gått ännu mer
-Solat ännu mer
-Lyckats göra lunch till mig o bror (yippey)
-Kommit på att Brollan ska få dra sönder mina byxor, de halvljusa gamla Fornarina, för de är lagade så många ggr  nu så livsgnistan hos dem är på döende väg..(kan man ens säga så?), mina favoritbyxor!, men iallafall, ska dra o klippa, kan vara skönt att bara dra runt i hemma?
-Kört brumbrum-bilen, roligt
-Parkerat snett!
-Handlat med mor
-Ska snart äta pasta med basilikasås, mummma!

Ska:
-Ringa Roberth ( men det gjorde jag nu och han är på gymmet)
-Cykla till gymmet
-Ringa R igen =)
-Läsa
-Sova

:) Mycket lugn och lovely dag!
Imorgn ska jag jobba lunchen och sedan ska jag gå på stanen med moster (ska få titta ut lite prellesenter, wiho!)

Igår var jag också på stan, efter jobbet, med Linnéa, och det var mycket mysigt, Lin köpte 2 söta toppar och jag köpte ett halsband och rakgel som luktar aprikos!

Thats all for now!
I miss you heaps! (Ni som känner er saknade av mig- ta åt er :) Jag saknar iaf. alla som inte är hemma hos mig, så nu kan alla ta åt sig:)

Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0