Ikano


Nytt jobb (!!!!!)  Wiho!

Var alltså ute och provjobbade idag och det kändes bra, stressigt, men bra -även fast alla andra tyckte det var lugnt! Men det var kul, ska tillbaka imorgon och jobba lunchen :) Vill göra ett gott intryck!

Det blev också lite shopping! 4 st linnen blev det, 3 vita bas och ett gult som jag är lite osäker på just nu, men vi får se! Måste tänka ut någon fin outfit att ha på Elinas 20-års kalas, jippi! Får massa tips från en hel del modebloggar!
Provade också lite skor men är lite tveksam till dem båda, så vi får vänta och se!

Nu har jag ont i huvudet, jag är törstig, jag är rastlös, jag ska tjöta med R, sen ska jag ut och gå- och tänka igenom saker och slappna av efter idag!

Swosch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0