HalsbandsTisdag

Halsband Åb

Ville mest visa mitt halsband från Korfu =) Fick det av Roberth i fjol men har hävdat att det är ett sommarhalsband, därav har jag inte använt det så mkt under den kalla delen av året! MEN idag, idag är det sommar och sol och koskit i hagen! DÅ ska halsbandet på, iochförsig får jag ta av det på jobbet tror jag, men på cykeln dit och in till stan är det på=)

Har varit ute och gått 1 h imorse, 8-9, så jäkla varmt! Men sköönt!
Min mobil är typ..borta, haha, jag behöver den ju, säkert inbäddad i sängen eller något, den är ju på ljudlös med, hör inte ens vibrationerna..Illa..

Snart ska jag alltså cykla iväg till Ikano/IKEA och jobba lunchen, ska bli roligt!! Ska verkligen lära mig allt!
Dags att plocka iordning lite och sedan ge sig av tror jag!
Ohja, just det, måste ringa "dit" med..=( Jaja, nu gör jag det då!

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0