Grattis Mamma!

Mamma fyller 45 år idag så det var varit kalas hela dagen lång! En aning trögt för mig i början så sviterna efter gårdagen satte in, men det var så jäklarns roligt igår alltså!! En riktigt kul fest på BK, thanks girls! Riktigt mkt folk och goda drinkar!

Som sagt, mammas kalas idag, tror mitt o Johans kort slog det mesta :)
Moster kom hem från Spanien igår och jag fick Lacoste "Touch of pink" parfymen och bodylotion (okey, 5 bl nu, us´em´all? ) Love it!! Tack!

I kväll är det eurovision, yeah! Jag hoppas på Carola, gillar låten och vill att Eurov. ska vara här nästa år, fräckt!
Nu ska jag försöka få upp Rob som totaldäckat i sängen efter att ha varit uppe ett dygn stackarn=(

Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0