För hemmet

Idag har det shoppats, för framtida hemmet :) Presentpengarna har lagts på riktigt bra saker:

♥ 2 gråa tallrikar från Matteus och då hittade jag även förrättstallrikar med brodyr på som blir nästa steg!
♥ Supersöt liten börs från NoaNoa, kunde inte slita mig!
♥ Ett bestickset om 6st av vardera, skitsnyggt; norskt och riktigt i min stil!
♥ Skickade, via SOLO, efter en djupblå Lyle&Scott cardigan, har länge trånat efter en men tyckt att de är väldigt dyra, men nu ska jag fylla år och då får man lägga pengarna på vad man vill!


Kikade in på Bianco och hittade ett par så söta lack-ballerinas, som jag kommer att få av päronen =) Har även önskat mig ett presentkort på IKEA, det tycker jag är riktigt behövligt.
H&M fick också ta emot pengar av mig, en vit v-ringad top med knappar var precis vad jag ville ha!

Åh vill flytta till kusten nu, när jag har massa fina saker, mest till köket då!
Längtar nu först och främst till helgen, ska hämta min R på Freeeedag!

Nu kilar jag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0