Bookshop

Jag blev så sugen på att införskaffa fler böcker att ha i sommar så jag har slagit till, på 3 olika internetsidor t o m., 

Ginza.se = Ego girl av Carolina Gynning (Hört så mycket om den och den har bra recensioner!)

Bokus.comInte enklare än så av Kajsa Ingemarsson  (Blev helt såld på Små citroner gula så jag litar helt på denna författare!)

CDON.com = The truth about diamonds av Nicole Richie (Den är på engelska, kanske ger mer feeling)

Jag vill även gärna läsa Magdalena Graafs bok ("Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig") men den får vänta lite, vill få hem och betala dessa 3 böcker först, sen skickar jag nog iväg en beställning på Maggans bok!

Wiho, vad roligt!
Vilken slapp dag annars, morgonprolle med Elena, alltid roligare att gå när man är två:)
Ska städa snaart och ikväll ska jag träffa Elina och ta ett glas vin eller kanske en bio? Vi får se, hoppas på SOL iallafall!

Nu kilar jag, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0