Begravning

Helny Margareta Sandberg, sov gott!

Hemkommen från Västerås och gammelfarmors begravning, sorgligt men väldigt fint och lugnt. Träffade mina sysslingar, vilket kändes jättekonstigt, såg dem sist för 8 år sedan! Hjälp, vad alla har vuxit! Alla tittade vi väldigt nyfiket på varandra, eftersom vi var så små sist, runt 12 år, ha!

Som sagt, mycket fin begravning, fick se kistan sänkas ner, kändes obehagligt, sedan kastade vi ner våra rosor och sedan bäddade gravmännen för Helny och nu får hon vila med sin make Eric Wilhelm Sandberg, kändes fint.

Idag har iallafall varit en väldigt fin dag, solen lyste konstant hela dagen! Jag hoppas att morgondagen blir minst lika fin, då ska jag göra..INGENTING förutom att ligga i en solstol, that´s it!



Grattis Farmor 78 år idag, hoppas allsången hördes ( pappa ringde, sedan när hon svarade satte vi den typ i mitten av oss alla, i bilen, o sjöng " Ja må hon leva", jättekul=) Jag körde! =)

Nu ska jag borsta gaddar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan, ni har varmare än vi! Och räkna med att det börjar regna stadigt om 2 ½ vecka - FÖR DÅ KOMMER JAAAAG HEEEEEM!!! pusssssss

2006-05-08 @ 05:23:58
URL: http://annatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0