According to Google

Haha, hitta det här i en annan tjejs blogg. Man ska svara på frågorna genom att göra en bildsökning med google på svaret och så lägger man ut den första bilden som google hittar. Ibland helt klockrent, ibland helt off chart haha!


1. Vilket var ditt första smeknamn? Mahogny var absolut först, i mams mage :)

n

2. Vilken var titeln på första albumet du köpte? Vet inte vad det hette men det var nog BackstreetBoys haha

fd

3. Vad hette din första bästa kompis? Fast min Linda ser inte ut så....

haha

4. Vad hette ditt senaste hångel? Hahaha, Roberth! På pricken likt ;)

neej


5. I vilken stad är du född? Linköpings stolthet, jag sökte faktiskt bara på Linköping

c

6. Hur lång är du (i cm)? Ja, haha, kanske inte riiktigt så lång, men jag tror inte fyren är 1, 68 cm?!

b

7. Från vilket land kommer din favoriträtt? Italy baby

gg

8. Vilket var/är ditt bästa skolämne? Psykologisnubben ser lite mysko ut =)

fdvdf

9. Vilket var/är ditt sämsta skolämne? Blääääääää!!!

cv

10. Vad heter din favoritkrog?

VET INTE

11. Vilken tidning läste du senast?  Aftonbladets Klick, men inte julnumret..

xc


12. Vad heter boken du läser just nu? En oväntad semester

vx

13. Vad heter albumet du köpte senast?  Fick, snarare..Eva Cassidy

vxv

14. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Men mina är bruna och...finare !

vcx

15. Vilken kroppsdel tittar du på först, hos en potentiell partner?  Blir ju ansiktet, men kul bild haha

vbdfxv

16. Vad är du just nu? Tv-rummet, men det ser inte ut så :P

cxc

17. Vad ser du när du tittar ut genom fönstret just nu?

dcf

18. Vad åt du/ska du äta till lunch idag? Mexi, men inte riktigt likt den tallriken =)

vfd

19. Vad ser du mest fram emot just nu? Fast ju fyller ju 20, inte 26! Men jag sökte på " födelsedag" =)

vfdv

20. Vilket humör passar in på dig idag? Vilken finish!

fdvd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0