17 Maj!

Grattis Norge, norska flaggan uppe vid kyrkan idag och allt!
Ja, den lilla del av mig som är norsk (Ja, faktiskt!) hurrar för landet och niger så fint så!

Tycker mest om 6 juni iallafall, Sveriges Nationaldag MEN också min födelsedag, i år 20 år, joo det var ju ett tag sen man insåg att alla inte flaggade för mig, mkt sorgsen liten Frida blev det när jag fick reda på det när jag var runt 5 =) (Konstig mening, jag vet)

Fick en ny kjol igår, den tycker jag mycket om, har KANSKE hela outfiten klar för Fredag, wehey!

Kommentarer
Postat av: fesuoJ

När jag säger PUMPA! säger du FUNK!
PUMPA!....... F***? PUMPA!.......F***?

När jag säger PUMPA! säger du FUNK!
PUMPA!....... F***? PUMPA!.......F***?

JA jag e doobididuu ja han e doobididuu ja menar doobidoobi doobidoobi doobididuu!

2006-05-17 @ 23:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0