Scrapbooking

Ja! En ny hobby jag skaffat mig! Pyntar o har mig i mitt nya fotoalbum, det blir jättefint! Började med Midsommar -04, sedan Grekland, England, längre har jag inte hunnit! Men det är skoj! Detta blir mitt första scrapping-album, jag är ju en rookie, men jag ska bli bättre, övning ger färdighet!

Hemkommen efter en dags arbete och körning! Jobbet hos Malin är primaballerina, vi har mest kul tycker jag =) Tjäna pengar på det är inte helt fel, och fint blir det ju!

Imorgon är det körning och tele-jobb, samt att jag har en fundering på att kolla in nya frisörsalongen på stationen, 100 spänn i premiärpris, värt att kolla?

Nu ska jag iväg och träna med Matilda och mamma o co.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så du hittade till scrapbookingaffären? Skoj =) Hade de mycket vettigt?

2006-03-29 @ 19:47:36
URL: http://muulinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0