Internationella kvinnodagen

Yesyes, it is. Har inte firat den faktiskt, men alla kvinnor ska iallafall känna sig hyllade i dag! Själv har jag städat mest hela tiden! Städade ur 2 skåp så det blev riktigt snyggt. I Måndags tog jag mig an klädkammaren, lastade ur allt som stod där och bad mamma kasta det som legat där inne sedan 80-talet! Resultatet blev strålande, hur mycket plats som helst! Nu åker mycket upp på vinden också och lämnar plats åt sådant som vi i dagsläget använder!
Nog om det!

Vad gör jag annars på min fortsatta ledighet? Fick nog efter 2 dagar förra veckan och åkte som sagt till Roberth! Hade mysmysigt som vanligt och ville inte åka hem!
Hårdsatsade på bilkörningen igen på Måndagen och gick på Mary Kay träff på kvällen, vann en lyxig ögoncréme och fick små giftbags=) Linnéa följde med och vi hade jättetrevligt!

Idag tog jag återigen upp min satsning: Springning! Jag ska banne mig få in lite rutin..tycker fortfarande att det är riktigt tråkigt och jobbigt men jag ska klara det!
Imorgon har jag körlektion igen, första gången sedan November och nu ska jag verkligen pressa människan  på information på vad jag behöver träna mer på..har ju som sagt inte mycket tid kvar...!

NU ska jag se till att fylla kalendern lite mer hade jag tänkt! Med roliga saker endast!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0