Impulsiv lycka!

Ja, så kan man uttrycka det! Fick nu tillåtelse till att ta ett break från all körning och åka till Göteborg! Jag har kämpat på riktigt ordentligt med körningen och det har gett bra resultat, here comes me! :D Skitskoj att köra nu! Men nu ska pappa åka bort så då passar det bra att jag får åka iväg till Roberth, bestämdes runt halv 8 igår kväll så packningen ordnades fort! Ringde en nyvaken Roberth och sa att jag kommer, fick bra gensvar:)

Idag kommer farfar och hämtar och skjutsar till stationen, hmm..hoppas inte att bussen slirar för mycket på vägarna, nu när det både är isigt och snöigt! :S

Heldagsdejt med Lotten igår, myyysigt! " En chokladboll till är aldrig en chokladboll för mycket" =)
Skulle tagit en morgonpromenad idag med jäntan men vädret tillåter ju inte mycket :/ Ska träffas på Söndag iaf=)


Tänkte visa er lite kort från min dagistid:) Lovely!


mik,gab,jonpysseltajmskogenmyrravalladaniela melkersoppaelsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0