HALKAN!


YES, igår körde jag halkan! Det var riktigt skoj men hjälp vilken respekt jag har för halt väglag nu! Bilen slirade runt ett varv och gick helt ur banorna! Men jag måste ge mig själv creds för hur snabbt jag hävde sladden ändå:D Det var lärorikt iallafall, och jättekul!!
Efter halkan hade jag ett dubbelpass på körskolan men jag hann med en lunch hos mamma, samt lämna referenspapper till Malin & Matilda ( Thank you girls) innan det var dags att sätta sig bakom ratten igen!

Vidare till MK o börja ringa! Tiden gick ganska fort och vid 21.20 satt jag på bussen på väg heeeeeem äntligen!
Igår firade även jag o Darling 14 månader, det är en lååång härlig underbar tid det! Snart åker jag dit!!=)

Weell, might as well get myself useful innan jag åker till jobbet vid 16!
Mer jobb nästa vecka också, vem har jag att tacka? Maaaaalin, my hero! =)

Nu följer en lista=)
Psst, har ni kluddat ert bidrag till Lee´s tävling på Solo?



1.Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
"Vi levde mycket tätt inpå varandra allesammans" ( SLAV av Mende Nazar & Damien Lewis)

2. Stretch your left arm out as far as you can,what do you find?
Luft!

3. What is the last thing you watched on TV?
Oprah Winfrey Show

4. Without looking, guess what time it is
10.20

5. Now look at the clock. What is the actual time?
10.03

6. With the exception of the computer, what can you hear?
Fåglar utanför fönstret

7. When did you last step outside? What were you doing?
I går, var ute på äventyr hela dagen!

8. Before you started this survey, what did you look at?
aftonbladet.se

9. What are you wearing?
pjamasbyxor, tofflor, t-tröja

10. Did you dream last night?
Ja, fy det var ingen trevlig dröm

11. When did you last laugh?
Igår kväll, på jobbet

12. What is on the walls of the room you are in?
Tavlor, lampor ( Övervåningen )

13. Seen anything weird lately?
Hmm, en tant med lila hår senast tror jag! Jag tycker inte att det är fint!

14. What do you think of this quiz?
Listor är kul, eller hur Rob ? :)

15. What is the last film you saw?
Green Street Huligans

16. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Kläder, bussbiljetter till Göteborg, skor, presenter, bil, hus..allt jag skulle komma på,, o givetvis, skänka..=)

17. Tell me something about you that I don't know.
Mitt hår har börjat förändras, inte lika bångstyrigt längre, jippey!

18. If you could change one thing about the world, regardless of guilt or politics?
Hmm, jo, det får bli krigsfrågan, som Malin sa, det skulle lösa mycket

19. Do you like to dance?
Oh ja!

20. George Bush?
No way I say

21. Imagine your first child is a girl, what do you call her?
Alicia, Felicia, Olivia... :)

22. Imagine your first child is a boy, what do you call him?
William, Eric

23. Would you ever consider living abroad?
Japp!

24. What do you want God to say to you when you reach the pearly gates?
"Ditt liv är inte över", filosofiskt..!

25. 4 people who must also do this meme in THEIR blogg:
Fnirak
Ia
Anna
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0