Countdown

10 favorites:
color: Röd
food: Kryddigt!
band: 80-talisternas grupp :D De gjorde bra musik!
movie: Love Actually
book: Små citroner gula, at the moment!
sport: Dans, jo, det är visst en sport
season: Sommar
day of the week: Fredagar!
ice cream flavor: Lakrits eller citron
time of day: Night-time, precis innan det blir för sent...typ!

9 currents:
mood: Glad
taste: Äpple
clothes: Nudiejeans o svartvit-randig lång tröja
desktop picture: Bild på vår familj, från Rom
nail color: Naturelle just nu
french time: 15.36
surroundings: Tv-rummet här uppe
annoyance(s): Johan pratar när jag skriver haha
thoughts: Allt jag ska tänka på när jag kör bil, hela tiden faktiskt!

8 firsts:
best friend: Linda, från vi var 2-3 år va?
screen name: Haha, första nickname? tottiz tror jag haha
pet: Nejtack
piercing: Öronen
crush: Oj, ja, Nick i BSB är nog så långt jag kan tänka bakåt! Eller Taylor i Hanson, svårt val där ;)
music: Nån söt barnmusik=)
car: Bara Volvo sedan jag föddes, i olika modeller hehe
kiss: Haha, tror jag var 2 år, men han hade herpes så han fick inte pussa på mig mer! :)

7 lasts:
cigarette: Ages ago, aldrig mer!
food: Riskakor
drink: Äpple/Mandarin/ ? -juice
car ride: I morse när papps skjutsade mig till jobbet
kiss: 2 veckor sedan=( Fast mamma pussade mig på kinden igår, gills det?
cd played: Cassidy
tv show watched: Vänner

6 have you ever(s):
dated one of your best friends: Haha, ja, vi dejtar alltid!
broken the law: Hmm, sprungit mot röd gubbe har hänt
been arrested: Nix
skinny dipped: Naej
been on tv: Yes
kissed someone you didn't know: Ja

4 things:
you did last night: Jobbade, åt, pratade med Rob, sov
you can hear right now: Johan, musik, mitt knappande, min andning
can't live without: kärlek, vänner, familj, musik
you do when you're bored: pysslar, pratar, lyssnar, sover

3 people you can tell anything to: Mamma, Moster o nästan alla tjejorna, långt fler än 3

2 choices:
black or white: beror på situationen, men svart då
hot or cold: hot

1 wish: It´s a secret ya´ll!


Fanns ju ingen nummer 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0