"Åpen" = Girig = Vill haa!

Mmmmm, vill ha en massssa saker just nu!

Vill ha lipglosset från Dior, så fiiiint, men kostar lika mycket som en biljett till Roberth=)
Vill ha söta tunikan å kjolen från Lindex, sött!
Vill ha en brun väska med dragkedja!
Vill ha underklädessetet från Calvin Klein
Vill allra mest att Roberth kommer hit och jag vill inte vara åpen! Men just nu är jag lite just så..:)

Snart ska mamma och jag äta räksallad/kycklingsallad och dricka vitt vin, göra ansiktsmask och mysa framför någon film ikväll!
Blir en lugn helg, då bror är i Uppsala hos sin svärfar o pappa jobbar i Gävle så det blir en helhelg med mamma=) Ska ner o göra av med pengar imorgon :)

Vet en sak till jag vill, jag vill att mina flickor kommer heeem! Saknar er så, speciellt när man tittar på alla Greklandskort!! Snart ses vi igen! Tur att jag har några änglar hemma i lilla Linkööping iaf!

Tuuudiluu!!




Kommentarer
Postat av: Cali Karin

snart så är vi återförende igen,två månader drygt men du är inte i sverige i sommar nej det är ju inte bra alls :(

we'll always have eachother. LOVE U

2006-03-24 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0