Utskriftsväder!

Jaa, lika bra att plinka på tangenterna och få lite jobb klart när vädret trilskas! Satte mig ute runt 10 imorse, vad fick jag för det, mooooooln!!
Ännu värre, igår skulle Lotta och jag ta spåret, vi dränktes i spöregn! Men det var härligt ändå!:D

Ikväll hoppas jag det blir gaanska skapligt iallafall, ska ner och fika på stanen med Lott och sedan skulle vi se om vi fick fatt i några fler tjejor! Jag hoppas på det iallafall, skulle vara mys!

Längtar ihjäl mig efter Rob redan, men förhoppningsvis kommer hela familjen Ericsson vecka 28, men det är långt dit=(  Ska bli skönt när man slipper köra långdistans i höst! Förhoppningsvis:)

Har lite fler bilder från de två senaste veckorna innan midsommar om ni vill se!



 

1. Vi tog en tur med Paddan i Göteborskt vatten, underbart härligt!
2. Sys- och svärmor, det var så varmt på kvällen!
3. Mik och jag, och inte ser jag avslappnad ut inte, nej, jag var helt säker på att jag skulle åka i plurret!
4. Fina Stenungsbaden!
5. SEAB spelar fotboll, de vann, tack vare R :)



Kommentarer
Postat av: AnnaPannaPäronFis

Oh vilka fina bilder!! Jag vill också!!!!

2006-06-29 @ 14:50:32
URL: http://annatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0