Underbart!

Haft en strålande dag i solen idag! Skulle jag inte vara on the edge of being sick skulle det vara mer perfekt! Satt i solstolen tills jag höll på att krevera! Längtat efter R hela dagen och nu har han kommit hem=) Hoppade in i duschen runt 15.00 så jag är nästan klar nu, o R duschar. Vi ska alldeles strax äta och sedan ska vi åka ner till Stenungstorg och äta glass, helst lemoncurd-glass som ska vara supergod! Ska sitta nära vattnet och mysa, älskar det! Det är så fint här, speciellt nu på sommaren när det blommar upp och alla båtar ligger i hamnen!

Nu ska jag kila på! Hittade 2 bilder på mig och Linnéa här på R´s dator, från Valborg när vi var ute, måste visa vår seriösa sida och vår oseriösa sida, do not kill me Linkan! :D

Söt
 Sippandes på favoritdrinkar! Links är Orgasm och meine är Sex on the beach, roligt värre att beställa=)
ful:D

Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0