Rastlös!

Idag skiner solen och det är jättevarmt! MEN jag orkar inte sitta i solstolen idag, -måste vara sjuk...
Läser, pratar i telefon, går in, går ut, läser posten, sedan ringde jag Lotta och frågade om hon ville följa med till stan och det ville hon! Men vi sa att värmen får lägga sig lite innan vi cyklar ned, annars blir det vansinnigt svettigt och det pallar vi inte, nää! Ska köpa nytt ansiktsvatten, för mitt e schluut, och tallrikar, hämta Johans byxor, kolla väska och probably köpa koftan!!

Men fram tills dess? Jo, nu ska jag ta mig en powerwalk i solhettan, något måste man göra!
Har tittat till Smilla & Frans och de mår bra även idag:D Jag tycker mycket om mina små firrar! Mamma har sagt att hon ska ta hand om dem när jag åker till S-sund, vilket jag gör på Måndag! Då är jag antagligen borta 2 veckor som det ser ut nu, yeah! Ska åka i båten, mysa, söka jobb, ha kul, åka till Gbg, Liseberg, shoppa(?) och bara ha det braaa!!! Blev glad igår när vi började prata om att Johan o Linnéa kanske kommer ned till oss på kusten i sommar, would be lovely!

Now I am off!

Kommentarer
Postat av: lotta

Frida !! Du e hjärtans välkommen till oss på kusten!Har vi tur kommer det fina vädret när Du kommer .Kramar//Lotta

2006-06-09 @ 10:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0