Pussvägen

Pussvägen

Nu tar jag bussen till Göteborg, via pussvägen :) Ska tillbringa 2 veckor tillsammans med R och hans familj, det ska bli så mysigt!!

Väskan är överpackad, fiskarnas vatten är bytt och de har fått mat och är nu i mammas vård;) Måste sätta i gång att sminka och klä mig, inte glömma att lägga på brev, kolla busstider, köpa biljett, hitta bra plats på bussen sedan med mycket a.c!! Herregud man tvinar ju bort i denna värme, ska eg. inte klaga men jag dör av hetta!!

Som sagt, åker till kusten och pressar nu! Midsommarfirande där också, sedan kommer jag hem igen!
Puss ya´ll

Kommentarer
Postat av: Ia

Åh va härlgit me västkusten!!!!!!
VEt ju hur undebart det är där nu me sol, klippor, hav, bad, Stenungstorg!
Hoppas du får de jätte bra! Om några veckor kommer ja också dit!

Kram/Ia

2006-06-14 @ 10:34:22
URL: http://magiskaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0