Midsommar

Sitter här, alldeles klar för dagen, R duschar och vi ska snart åka ner till Torget och träffa Linnéa och Johan, sedan ska de åka och checka in och sedan börjar firandet=)  De har mitt HM paket med sig, så jag ska mixtra lite med klänningen, de andra är jag nästan säker på att de passar, dvs shortsen och en svart wrap-klänning!

Ska bli härligt idag, oavsett väder=) Jag trotsar förmiddagen iklädd shorts och gulvitrandig top=) Möjligtvis en liten kofta då=)
Ströskriver lite nu bara, ska ta och städa bort lite i Robs rum så det blir fint=) Storstädningen i förra veckan håller dock i sig:)

Majk- du blir stjärnan på festen ikväll!
Puss!

GLAD MIDSOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0