I´m back!

Jahopp, då var man tillbaka i Linköping då, lite abrupt dock! Åkte hem i Måndags för att vara nära en sjuk släkting, ber att det ska gå bra! Ängeln skjutsade mig från Stenungsund i Måndags kväll, han är underbar min Roberth!!

Midsommar förlöpte iallafall helt underbart bra! Vi hann med mycket! Link och Johan kom i Fredags, då åt vi sommarlunch med R´s päron och sedan tog vi en trip ut till Skärhamn, Tjörn i stormen! Det var jättefint men man var nära att blåsa bort! På kvällen kom Peter och Veronica och vi åt middag allihop (som tillagades och lades upp av Roberth, Johan och Peter, underbart!) 

Lördagen åkte vi, efter en mysig gemensam frukost på R´s uteplats, in till Liseberg och blev illamående och blöta:) Usch, jag blev riktigt illa däran! Blev riktigt illamående och ännu blötare i flumride, haha..finns bildbevis men har inte fått de korten än! Fotbollen var en besvikelse och vi såg bara första halvlek, sedan sket vi i matchen...! Blev iallafall en heldag på Liseberg och sedan stopa jag i säng när vi kom hem, mendan de andra åt goda mackor och åt vinster (vann på godis-hjulen)

Söndagen var jag piggare! Då gav  vi oss ut på havet i båten, det var lite rått väder men va tusan! Det gick fort och det var kul! Därefter snabbade vi oss på att duscha allihop innan middagen då vi firade Reid, Roberths pappa, som fyllde år! Runt 16.00 åkte L&J hem och jag och Rob tog det bara lugnt!

Här är lite bilder!



41410-121
Sommarlunch med jordgubbar till efterrätt! Fråga inte vad R gör...=)

blåst
Blåsigt värre på Tjörn!

R&F
Love is in the air :)
söta!
Same here...:)

tjörn


kyrkan

veronica, frida
Veronica och jag, i väntans tider...på mat=)
peter,johan
Johan & Peter kommer med maten, R kom ju inte med på bild!
maten
Inte illa gjort av 3 killar..det var riktigt goott
båt
Båttur!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh, vad mysigt ni verkar haft det. Jättefina bilder.
Promenad snart hoppas jag :)

2006-06-28 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0