Fotboll

Yeeeepp, ikväll är det dags, ska bli lite kul faktiskt, ska försöka sätta mig in i det för Roberths skull! Ska titta tillsammans med Linnéa, Johan, Lotta & Karin, ska bli mysigt! Men innan dess ska vi bort till moster och grilla=)

Gjorde min systemet-premiär idag haha..köpte 2 öl åt Borg, kände mig lite bortkommen och fjantig men det var kul, kassörskan sa Grattis=)
Nu har jag skjutsat iväg pappa och hans vän till deras fotbollskväll med hockeygänget:) Blir till att hämta seeeent I suppose ..men vad är man inte skyldig efter alla dessa år?

Ska försöka leta lite outfits här nu, det är SÅ varmt idag så jag dör!
Skulle tittat lite på Lagret med Lotten men det var så alldeles för varmt, hoppas att hon inte blev arg, men det tror jag inte =) Annars får jag väl fjäska för henne ikväll :P haha..

SverigeSverigeSverige- wehey!

Lina- vi fortsätter diskussionen i morgon min unga dam! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0