Födelsedag!

Yes, då var man 20 år gammal! Systemet here I come :D Haha, nädå, men härligt är det, känns dock inte så mycket, men 03.35 blev det officiellt=) Hela dagen har varit perfekt, förutom en liten regnskur men den väljer jag att ignorera! Blev firad på sängen imorse av familjen och R och fick jättefina presenter och en stoor blombukett av R, men den stora presenten får jag allt vänta på säger han, jag är dödsnyfiken!
Lite senare kom släkt och vänner, åh mina underbara vänner, de är så söta, såå fina presenter, precis min stil av smycken och Linnéas och Johans present var den största överaskningen någonsin! Jag fick 2 fiskar!!! 1 guldfisk, Smilla, och en svart rolig fisk, Frans (-som är döpt av Elina) Nu går jag o tittar till dem titt som tätt som om de vore små barn, de simmar runt o har sig i sin skål, men de ska allt få ett litet hus! Jag blev jätteglad och det var den fyndigaste presenten någonsin, så tack, allisammans! Tack för dagen och att ni ville fira med mig =)

Har haft en underbar långhelg med Roberth också. Hjärtat kom i fredags och då tog vi det lugnt! På lördagen åkte vi ut till Berg och njöt och åt glass, såg även några slussande båtar! Tog en trip till IKEA och tittade på framtida saker=) Vi har i princip "över-inrett" vårt kommande hem, men kul är det! 
I  söndags åkte vi till Kolmården, efter lite tjat :P Vi hade väldigt mysigt och såg alla fina djuren=) Delfinshowen var precis lika bra som alltid, love it! =)
På kvällen hyrde vi film och bara tog det lugnt
Igår, Måndags, slappade vi hela dagen och på kvällen åkte vi in till stan med Lotta och tog en fika!

Nu sitter jag här, 20 år och mätt i magen av all god mat mamma gjort, så jäkla nöjd med dagen!! Karin ringde från USA och Esse från England, thank you sweethearts! Tack för alla sms idag också!

Snart kommer Lotta, hon mådde lite illa efter långa bilturen, så att truga i henne lite bär-paj blir kanske svårt?

Jaja, thats all for now, see ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0