ups´n´downs

Inget Västerås för oss denna gången, det blev för osäkert med lilla farmor och vi ville inte lämna. Kändes tråkigt att inte få träffa dem men ändå nödvändigt att stanna hemma.. Vi  var hos farmor igår och då var hon  iallafall jättepigg och det var kul att se!!! =) Kämpa på farmor, det här klarar du!

Igår tog vi med farfar på Loppis, jätteroligt faktiskt och jag fann det jag var ute efter- sjalar, varav en kom från NK- så där fyndade jag ju- wiie! Trodde inte att det skulle finnas ett jota! Sedan tog vi en lunch på Tropikhuset i Trädgårdsföreningen innan vi åkte upp till farmor på sjukhuset, hon blir klarare allteftersom :)

Var hemma hos Karin igårkväll tillsammans med Linnéa och Ebba; åt av den goda buffén och sedan spelade vi krocket, behöver jag säga att jag totalägde? :P
Karin och Ebba skulle ut och att skjutsa ner dem till stan var riktigt roligt, satt mest och skratta åt dem :D

Idag blir det sol, IKEA (galgar och förvaringslådor -yees) och upp till farmor som var ännu piggare idag!
Imorgon börjar jobbet, ska bli kul!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0