Sol och nya undies!

Har precis kommit hem från Sturefors efter en lovely soldag med Lotta, brända är vi, svider lite, men bara lite! Mycket riskakor, frukt och pest eller kolera blev det =) Ska cykla iväg till Lott ikväll och vi ska hyra film och bara slappa!

Idag kom mina nya Calvin Klein trosor från Nelly.se, I like a lot! Man fick t o m söta små galgar till, roligt! Vill ha fler undies, tycker det är kul att shoppa sådant, nu fick dessutom Rob välja ut 2 par så då blir alla nöjda och glada!

I helgen åker vi till Västerås och på Måndag börjar jag jobba, först 2 veckor, sedan blir det Strömstad och ?, sedan jobba 2 veckor, sedan till Rooooooob, det är vad jag vill iallafall!

Nu ska jag städa, äta & duscha, sedan blir det film!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0