Hejdå!

Nu har jag sagt hejdå till Hellan som åker tillbaka till Englandet imorgon, men snart ses vi ju igen! =) Kul att ha haft den lilla fyllekajan hemma igen iallafall:D OCH- vi är sjukt osentimentala med varandra- det gillar jag haha!

Ytterligare 1 veckas jobb är avklarad och nu får jag inte känna bebisens sparkar på 2 veckor innan jag ska tillbaka! Charlottes mage är den sötaste!
Har varit kul på jobbet, mycket roliga människor och patienter=)

HEJDÅ alla andra nu då, nu åker jag iväääg, Strömstad imorgon till Torsdag och på Lördag åker vi till Turkiet, baaaara jag och Roberth! Min väska är sjukt överfylld! Iochförsig ska mam o pap ta hem hälften (tror inte jag behöver jeans och tjocktröjor i Turkey?) men den är ändå proppfull, tog allt kortärmat jag hittade...nästan=) äsch, man får göra så och det är bättre att ha med för mycket än för lite! Hoppas ändå på en dag i Göteborg innan vi åker för jag vill ha shorts och vi måste köpa gemensamma solskydd:P

Näää, dags att packa klart allt då!
Ha det great här hemma nu, hoppas det regnar!*

*Skämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0