Bergs slussar

Igår var det hett! Åkte ut till Berg med Lotta och Karin och solade oss, och doppade oss också! Det var riktigt härligt och jag hoppas på fler sluss-besök denna vecka!
Efter en brännhet dag och en snabb vända till Systembolaget ( då är bara jag vuxen:P) så åkte vi hem, jag fortsatte sola en stund, sedan satte jag igång att göra mig iordning för vår partykväll!  På med klänning, smycken, smink och allt annat och iväg till Linnéa innan vi cyklade ned till stan! Vi var uppe hos Malin några timmar innan vi kilade ut tillsammans med Sanna, David o co.! Det var riktigt mycket folk ute på gatorna och vi flängde hejvilt mellan allt och alla, åh så kul det var! Dansade av oss lite på Platå innan vi beslöt oss för att helt ägna gatorna och vännerna vår uppmärksamhet=) 
Cyklade hem med Lotta och Karin och somnade gott cirkus halv 4, gääsp!

Åh, Rob var på Robbie Williams konsert igår, jag var liiite avis, bara lite!!! (Jag var mycket avis)

karin, fridalinnéa, karin, frida

Kommentarer
Postat av: Lina

Som bekant jobbar jag mest hela tiden. Jag lovar att höra av mig. Ledig på torsdag. Skulle det passa dig?

2006-07-03 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0