Trivs, lever och njuter!!

Vaknade upp idag, med stöörre delen av halsontet borta! Prickarna på halsmandlarna vill inte packa väskorna och ge sig av men det gör inte lika ont! Yippie!! ÄR på riktigt bra humör idag!! Ska tillbaka till dagiset imorgon, alla tror ju att jag slutar hela tiden men se, det gör jag inte förräns 28 Februari!

Idag ska jag jobba med en nyss hemkommen intervju från Malin, sedan blir det promenad och handling! Imorgon ska jag följa med Linnéa till Arb. förmed., för att hjälpa henne med allt, men jag följer mest med för att få trääffa henne!!! På Fredag har jag lämnats ensam i huset då familjemedlemmarna är på annat håll så sällskap önskas, i form av Linnéa och Matilda hade jag tänkt, har redan rott hem Linnéa och väntar på sms-svar av Matildus! Då är det tjejmys!

Är helt spraattig och spritttig! Kanske ska ge mig ut på promenad nu istället och göra intervjun sedan? Nästan likabra alltså, benen vill ut!



Hvis ni ikke förstått det vid det här laget så är jag fortfarande hyperkär i Rob, stor del av lyckan är tack vara honom, + att det kanske börjar bli vår, kärlekskänslorna på topp! Läääängtar tills nästa helg, då han kommer!


Här kommer lite kort igen, fick nya kort från Partykvällen med Natta, Fanny, Lotta! Tack Natta, och graaaattis på 20-årsdagen!!!



vi
Fanny, Jag & Lotta, kolla mitt vänstra öga..mysko!

JA
Antingen har Lotta sagt något roligt eller så beundrar jag henne bara! ( Hon satt mittemot mig=)

jaa
Ser någon jag känner?

fafr
Kvällen började ganska soft..och kallt, därav behöll vi tröjor och sjalar på ett tag!



Kastar in lite kort från underbara sommartiden i Stenungssund också!

uderbart
Solen slår mina ögon!


muys
Favoritsysselsättning..solar..=)

torget
Vackra Stenungstorg

ååååå
Gorgeous

stens
Åhh...Det är så fint!

ja
Me like!

älsk
Me love

favvo
Saaaaaaaaaaknar dig din 08! Je t´aime!


favoriter
Favoriter! Roberth och Mikaela

robb
Mmmmm!!!!


Haha, vet att jag lägger in mycket ooolika kort utan sammanhang, men det e skojsigt=)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Länka på du bara =) Jag lägger till dig i min dagboksbevakning då =) Förresten, vad gör Lotta i Sthlm? Pluggar?

2006-02-01 @ 13:42:05
URL: http://lilithsarah.blogspot.com
Postat av: charlottis

seriöst, frida, alla bilder på mig är hemska, ser ju sjukt överspacklad, varför visar inte speglarna samma bilder som kameran, så man kan hindras från detta missnöje, och snälla, frida, men säg inte, att jag är fin på dem, jag mår dåligt, bläääää..haha, närå, men uh, jag tycker inte om hur jag ser ut! pussssarr och saknar

2006-02-01 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0