SegSlöOntAj

Jaa idag är en seeeeg dag,  6 st barn på dagis, 5 frökar, första gången jag kände mig a bit överflödig! Men vi for iväg till bibblan och där roade sig sig bäst de kunde, riktigt skoj faktiskt! Sedan skulle Jonathan och Jonathan, som jag höll i händerna, baara gå på vissa plattor på marken och bara på vita ränder på övergångsställen. Känns som om mina armar är utsträckta till max!

Efter jobbet kom bilen och bad mig köra den lite, den gillar när jag kör=) Haha..skämt åsido, jag körde iallafall, och det gick bra, men när lilla mor kom in i bilen, så gick det lite mindre bra, blir så stressad med dubble direktiv, men beröm fick jag!

Nu orkar jag snart inte knappa här mer, huvudet sprääängs snart!! Avskyr i högsta grad att ha huvudvärk, inget jag rekommenderar! Även fast smärtan i huvudet är ihållande så stoppar det mig inte från att maila Hellan, my turn!

Det.Ska.Jag.Göra.Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0