RÄTTELSE

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Americas most funniest home videos
2. Orah Winfrey show, räknas väl som serie?
3. Våra bästa år, skitbra när man är sjuk, för man fattar handligen direkt, för de är så seeega!
4. Big Brother, jaa, jag tittar, jag är en hemsk person

Så löd mina svar i listan jag skrev i..FELFELFEL! vad tänkte jag med?! Var stressad tror jag, kom därför inte på mina favorit serier..stupid stupid! Kände press då jag skrev i svaren tidigare!

Detta är korrekt!

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. DESPERATE HOUSEWIVES
2. PRISON BREAK
3. SEX AND THE CITY
4. Oprah håller jag fast vid =)

Alltså, ignorera mina tidigare svar please..

Skall också tillägga: David, jag kan inte förstå ALL italienska så var vänlig översätt för jag vet inte om jag förstod det rätt..:)

Kommentarer
Postat av: David

Maste saga att dina TV-serier haller oerhort lag klass. Skarpning Frida!

Och den dar italienskan... du ska inte ha daligt samvete for att du inte forstar den.

2006-02-05 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0