Questions, lots of´em

Snodde en lista från Ia:s blogg=) Vad roligt det är att fylla i sådana här! Tycker ni att det är jobbigt att läsa eller att jag är fånig? Just don´t reeead it then! :D

Jag kommer ifrån :  Linköping, Vidingsjö
Jag sover : Oftast bra, älskar att sova, hatar när jag måste gå upp!
Jag är: Glad, lycklig, kär, trött efter träningen
Jag samlar på: Det börjar växa på väskfronten, likaså på läppglans/cerat fronten, eftersom jag finner dem överallt!
Jag blir glad av: Fina dagar, skärgården, Roberth, vännerna
Jag blir förbannad på: Regn, rusk och halka! Samt irriterande personer!
Vem kramade du sist? :  Amanda eller Isabelle på dagiset idag
Vad sa du senast?: "Jag Älskar Dig", innan jag och Roberth la på, vilket var för 5 minuter sedan!
Var du på festival i somras?: NEJ
Vad skulle du behöva nu? : Lite gooos & myyys tack! Samt en ekonomi!
Vad har du nu? : Jag har på mig Katedralskolans luvtröja och dunstrumpor, sådana här stora smurfsaker, varma=)
Har du snygga skor? : Jadå, speciellt de senast inköpta! De andra är jag också nöjd med men skulle vilja ha lite fler! Speciellt vårskor, så ge mig en stadig ekonomi så ska jag införskaffa lite smått och gott!
Vilken tid gick du upp idag?: 06.51exakt
Vad var det första du sa imorse? : "Godmorgon, hur mycket är klockan nu?"
Har du ätit frukost idag? : Klart jag har, A-fil och min egna musli!
Har du sovit i din egna säng i natt?: Japp, dock ensamt!
Har någon annan sovit i din säng i natt? Näääääää!!!!!=(
Vad såg du senast på TV? Desperate Housewives i gårkväll..
Kan du spela fotboll?: Haha, nej, gjorde ett tappert ett par gånger som yngre..Men va fan, sparka på en boll kan jag väl då..
Har du strumpor på dig nu?: Nixpix
Har du körkort?: Nooo, not yet!
Är du ensam nu?: Nja, jo, på övervåningen ja, men pap och mam är därnere
Vad ska du göra idag?: Dagen är ju schlutt! Men jag HAR jobbat, lekt i pulkabacken med barnen och tränat med mamma
Vad ska du göra ikväll?: Återstående tid ska jag: borsta tänder, lägga glansdroppar i håret och ringa Roberth..igen!
Vad ska du göra imorgon? Gosa med barnen, näst sista dagen=( Köra bil. Träna? Köpa Nonstop till kakan jag ska baka till barnen=)
Vad ser du fram emot mest denna vecka?: Ååååhhh, kan ni tänka er, Roberth kommer så det ser jag fram emot så fruktansvärt mycket så det är fantastisk! =) Iiiihh!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0