Nya satsningar

Ny vecka, nytt life people!  Ska köpa träningskort i veckan, vill komma igång lite, har även tvingat Rob att lära mig jogga/springa på rätt sätt! Jag SKA lära mig att tycka löpning/springning är roligt! Omöjlig uppgift?

Härlig dag på jobbet idag, love mina små telningar, de är helt underbara! Får höra både det ena och det andra haha...Jobbigt att sluta=(


Ingen mobbing nu bara för att jag kommer nämna en Darin låt men faktiskt en helt outstanding låt att dansa till! OM ni länge undrat vad det är jag dansar/dansat eller föredrar att dansa så är detta låten jag får ut mina rörelser till, iallafall i mitt tycke, vill att ni ska uppfatta den och fatta som jag gör och se mig framför er shejka haha..;) Men det kanske inte går haha..."Want ya" heter den iallafall och Emma, du förstår :)

LängtaLängta till Fredag, miss my pie!

Mika, jag är så glad för din skull snutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0