Nippertippa!

Liiiilla Farmor, jag har inte gått och dött  bara för att jag inte svarar i telen! Var inte hemma när Farmor ringde och då blev hon hyper och ringde till slut min mobil, då jag och mamma var på väg hem från stan, helt uuutom sig av oro, hon var orolig för mig och min sjuka hals, sött, men ändå..Eller nej jag ska inte klaga, de är mysiga=)

( Allra mysigast var ändå Mormor, men henne fick jag bara ha i 15 år:( Saknar henne så det gör ont i hela mig! Känns inte alls lättare för varje år.. DET är piss..Men jag älskar ändå att tänka på henne och tänka tillbaka på allt knas vi hade..60 år på jorden, kunde det inte få bli lite fler..? Önskar att jag blir som Mormor när jag blir äldre, men jag vill ha fler år! )


Idag har jag klippt mig, sköönt, de slitna topparna fick sig en omgång av saxen! Att jag aldrig kan bli bättre på att klippa mig mer regelbundet! Är skyldig håret en hel massa, men jag har iallafall börjat använda mig av en superbra hårserie, Scandinavian Formula, deras lock-gelé och glansdroppar är fantastique!
Följde även med mamma till banken och fixade lite, hennes kort har blivit rånat, "skimmat", fy fan vad lågt gjort, det är några himla bulgarer som lyckats skimma hennes kort och tagit ut 15.000 kr! Men nu ska hon i alla fall få tillbaka pengarna men det som stör mig är att den här ligan lever loppan på andras pengar, fy faan vad svinigt, och inget kan man göra, bara ta dem på bar gärning! Nu har de dessutom hunnit tillbaka till Bulgarien, det var där uttagen ägde rum, Ohh! Från och med nu tänker jag bara ta ut pengar inomhus samt rycka och dra i korthållaren! Jäkla skithuvuden som gör det här!

Nu vill jag ha c-vitaminer! Jag ska nog attackera apelsinerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0