MycketOmFrida

Tio olika saker om mig
1. Jag är Frida Caroline Söderlund ut i fingertopparna
2. Jag är kär
3. Jag älskar barn
4. Jag älskar att resa
5. Jag blir mer och mer nyfiken på stora världen
6. Jag blir mer självständig
7. Jag fyller 20 år i Juni
8. Jag tycker om att prata
9. Jag vill bo i Göteborg
10. Jag vill hjälpa till
10. Jag vill må bra, och det gör jag :)

Nio saker jag bär med mig varje dag
1. Plånboken
2. Almenackan
3. Nycklar
4. Penna
5. 70 olika läppglans/cerat, dont ask me why..
6. Glasögon
7. Rouge
8. Hårspännen
9. Glansdropparna, nytt tillskott som alltid är med

Åtta saker som irriterar mig
1. Huvudvärk
2. Bussar
3. När det inte går enligt mina egna planer
4. Regn & blötsnö
5. Personer som är inställsamma
6. Ignorans
7. De 40 milen till R.
8. Korviga strumpor

Sju ställen jag besökt
1. Rom
2. Paris
3. Barcelona
4. Blanes
5. Sunny Beach
6. 3 finaste öarna i Grekland:) (Zaky, Kreta, Rhodos) Jag slår ihop dem! =)
7. Manchester, hos min Hellis ( o där skjuter jag in Scarborough, samma land ju! )

Sex saker jag vill göra innan jag dör!
1. Gifta mig!
2. Skaffa bebisar
3. Gå den utbildningen jag vill gå
4. Få det jobb jag vill ha
5. Reeeesa mera!
6. Lära mig mer om allt!

Fem saker jag är rädd för
1. Döden
2. Gnagande oroskänslor
3. Äckliga djur
4. Elaka ögon
5...för att jag inte ska klara av vissa saker

Fyra saker jag gör de flesta dagar
1. Sminkar mig
2. Pratar i telefonen
3. Skrattar
4. Fjantar

Tre saker jag försöker att inte göra just nu
1. Tänka så himla mycket
2. Oroa mig
3. Avlida av saknad!

Två personer jag saknar just nu
1. Mormor
2. Roberth

Ett sätt att vinna mitt hjärta
1. Det är redan vunnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0