Listor hit och listor dit

Fick i uppgift av Sarah att fylla i denna lista, ska göra mitt bästa : )

Fyra jobb jag haft:
1. Dagisfröken
2. Barnvakt
3. Tomtenissa på Åhléns
4. Tandsköterske-assistent ( sommarjobb hos mamma )

Fyra platser jag bott på:
1. Lägenhet i city, som liten
2. Villan på Långa gatan, nuvarande..
3. Kyrkenorum, Stenungsund, pojkvännen där jag gärna och ofta huserar=)
4. Massa hotell ;) ( Kom inte på något mer ställe jag bott under längre tid )

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Americas most funniest home videos
2. Orah Winfrey show, räknas väl som serie?
3. Våra bästa år, skitbra när man är sjuk, för man fattar handligen direkt, för de är så seeega!
4. Big Brother, jaa, jag tittar, jag är en hemsk person

Fyra platser jag varit på semester:
1. Paris
2. Rom
3. Grekland x 3 öar
4. Turkiet

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Love Actually
2. Curly Sue
3. Ice age, jag bara älskar den!
4. Dirty Dancing (who doesnt, honestly?)

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. www.aftonbladet.se
2. http://www.fridacaroline.blogg.se ( Min egna blogg :)
3. http://www.hotmail.com
4. Alla vänners bloggar!

Fyra favoriträtter
1. Roberths egen gjorda kyckling
2. Kina-mat ( eller, allt utländskt egentligen)
3. Pyttipanna :)
4. Tacos, helst med Rob och alla hans tillägg till maten och tända ljus och bara vi 2

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1. I Roberths famn
2. Där solen lyser...
3...eller snön ligger vit
4. I sängen för jag är trött och ska snart sova

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
1. Muulinn
2. Linnéa
3. Anna ( Troppan )
4. Bror Johan..fast han har ingen blogg!

Kommentarer
Postat av: Muu

Mää..! Jag har ju redan gjort en sån där =) Så vi kan ju säga att det räknas, eller hur?!
By the way så tycker jag att vi planerar in ett besök på Flamman snart. Köa i minusgrader, dansa till 80-tals klassiker och dricka ap-billigt låter väl skoj?! =)

2006-02-03 @ 09:27:54
URL: http://muulinn.blogg.se
Postat av: Mary

Såg du på Curly Sue när den gick i tisdags? :)

2006-02-03 @ 18:29:26
URL: http://mariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0