Kul tidsfördriv =)

Snott från Muu!!


Del 1:
Igår:
Skrev på papper, hämtade Robs jeans, kopierade bilder på jobbet, tränade, städade, myste och slappade med familj
Idag: Stan med mamma, shoppiing i form av jacka, cardigan och stövlar, film, melodifestival, smoothie och popcorn
Imorgon: Veckans tråkdag, men jag ska träna (Matilda, Linnéa?), köra bil och prata teleton!
I övermorgon: Sista måndagen på jobbet, träna, hmm..någon mer förslag?
Dagens musik: Sarah Brightman & Eva Cassidy
Dagens klädsel: CM jeans, vit tröja, svart sidenband, stövlar ( de gamla fula :P)
Rekommendera en låt: Eva Cassidy- songbird ( Love it)
På tv: OS samt lördagsdrama-filmer
Vad vill du göra just nu? Pussa på hjärtat.
Vad har du ätit idag? Frukost imorse, korv med bröd, smoothie, äpple, väntar på middagen!
Brukar du äta frukost? Japp!
Vad gör du om helgerna? Vad jag känner för
Brukar du bädda sängen? Always and always, annars ser hela rummet ostädat ut ( eller hur Bree? )
Hur många timmar sover du per natt? 7-8 timmar kanske, men önskar fler
Föredrar du att vara singel? När jag var det var det skoj, men nu är jag det inte och vill aldrig bli det mer! Föredrar alltså Roberth!
Är du singel? Not at all!!
Är du nöjd med dig själv? Vissa dagar Ja, vissa dagar Nej
Hur mår du just nu? PrimaBallerina, nöjd med dagens inköp! Dock skitsur på Lillbrollan
Senaste program du såg på: Filmen "Powder", jag grät!
Vad var det senaste du sa? Håll Käften! ( Till Johan..! )
Hur ofta tvättar du ansiktet? Morgon och kväll, fast ibland är jag glömsk!
Vem vet mest om dig? Mamma
Vad behöver du just nu? Weeelll, stupid question, jag behöver min Roberth, samt lite tur..


Del 2:

Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg? Jadu, från Lotta, 1 Januari 2005 ..Hehe..:)
Vilken är din sämsta dag? Hmm, när ingenting stämmer?!
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom? Barncancerfonden!!
Är du kär? Mmmmmmm...! :)
Vilka var du senast ute med? Roberth, Linnéa & Johan
Dö lycklig och ung eller dö gammal och bitter? Ung och lycklig
Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig? Klyscha men : Att vara sig själv!!! Att verkligen bjuda på sig själv och inte försöka vara så jäkla proper! Sååå tråkigt med människor som måste lura folk för att få dem att lyssna på dem... ( Jag vet vad jag menar men gör ni? )


Del 3:
Bästa citat du hört: Ta´t som det kommer...easier said then done men jag skulle vilja tänka så
Kött eller bananer: Hmm, lever nog längre på lite kött då
Beundrar inte: Fjantpellar som litar på att andra tar beslut åt dem och fixar livet för dem!
Jultomten eller påskharen: Tomten såklart!
Favoritland: Italien, vackert
Snyggaste stjärnan: WENTWORTH MILLER!
Emmaboda eller Arvika: Je ne sais pas!
Rock eller pop: Oftast pop men jag är öppen för vissa förslag..?
Tror du på någonting högre: Jaa
Vänster eller högerhänt: Högerhänt.
Upp eller ned: Upp.
Estetisk eller matematisk: Estetisk, math aint my thing....AT ALL!
Vänner eller pojk/flickvän: Both, kan inte välja men behöver vännorna enormt och Roberth likaså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0