Kontorsbrutta

Hey guys!

Idag har jag varit duktig och införskaffat pärm, innehållsförteckning med nummer 1-12, tidskriftssamlare för alla Elle-tidningar, ny kalender ( Min e tråkig och ful) samt en bok; Hollywoodfruar: "Den nya generationen" av Jackie Collins, är på god väg att fylla ut min bokhylla med mycket smått och goott. DET har jag köpt idag och kortet fick sig en omgång till, men det var ju bra saker! Börjar få ordning på alla papper och liknande, mitt kära " hemma-arkiv" är övertjock av massa papper så nu fick den banta ner sig lite och dela med sig till pärmen, bra va=) Vuxenpoäng till Frida!!

Blidde ingen intervju idag, för personalansvarig var tvungen att jobba över och hoppa in för andra, då det rådde sjukdom bland anställda,..suck..Nu får jag ju bli nervös och förbereda mig en gång till! Men jag kan inget göra, bollen ligger hela tiden hos dem och jag vill ju fortfarande ha jobbet, så hoppas de ringer snart :S
Jaja, ser fram emot ikväll då flickorna kommer!! Wiho! Ska strax kila till affären och handla lite förtäring! Ha en bra kväll ni också!

Här kommer listan du ville att jag skulle fylla i Muu ;)


Oxfilé eller fläskfilé: Hmm, ej överförtjust i kött men jag tror jag tar fläskfilé, eller..?
Rökt lax eller gravad lax: Åhh, lax lax i alla former!!! Mmmmm!!!
Kebab eller falafel: Kebab!
Salsa eller guacemole: Salsa såklart, olé!
Grillchips eller sourcream&onion: Sourcream& onion, farligt värre!
Salt godis eller surt godis: Surisar ska det vara!
Big Mac eller McFeast:  Får man ta en vanlig cheesebörjare?
Pommes eller klyftpotatis: Hmm, beror på tillbehöret
Pasta eller potatis: Pasta, pasta!
Kött eller fisk: Firre om jag får välja
Gurka eller tomat: Gurka, fast inte lika fanatisk som Mika:)
Skinka eller kalkon: Kalkon, mums!
Pekingsoppa eller hajfenssoppa: Prövar gärna hajfenssoppa någon gång!
Pizza eller hamburgare: Säger precis som Malin, "Svårt val. Beror på."

Kommentarer
Postat av: David

Aaaoh, ma 'ndo stai? So' qua da 'na settimana e nun me c'hai chiamato neanche 'na vorta. Porco due, so' veramente incazzato...

2006-02-03 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0