Idéer och snilleblixtar

Ja, några sådana har det faktiskt blivit av! Har ett projekt på G men eftersom personen det berör läser min blogg kan jag icke yppa ett ord förräns jag har rott det i land, om det nu blir så:)
Har i alla fall halkat runt i vätan och påtat lite i affärerna och försökt snickra inför Alla Hjärtans Dag! Det är roligt! Skulle kunna köpa allt affärerna erbjuder inför denna högtid, Valentines Day, till Rob men jag måste hej, jag måste hej, jag måste heeeejda mig:D Får halvfira i helgen, då han koommer,  för på Tisdag är han inte här=(  Men det kommer nog något med posten också =) You just wait and see mister!

Förra året fick jag en ros med hemleverans, den finaste någonsin, men när budbäraren kom och ringde på öppnade bror min och då mannen frågade " Finns det en Frida Söderlund här?" svarade alltså Johan, "jaa", vilket ledde till att mannen sa att han hade en leverans på Alla hjärtans Dag till henne (mig=) Då tog Johan helt sonika emot rosen som var fint inslagen och sa "jag kan ta den"... Haha.."Du har fått något" löd sedan orden när jag fick veta vad det var...=) Jag ville ju ta emot dem själv, han hade ju en lapp att läsa och allt, hihi..

Helgen blir mys när R kommer, ska träna, mysa, glutta film, äta gott och träffa Linnéa och Johan! Hoppas bara Robs arm är bättre så vi kan bowla kanske! Ska i alla fall bli helmys att träffa dem!

Nuså, åter till vad jag nu höll på med...Haha..
Tjing!


söta Sött va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0