Beautiful Mornin´

Yes it is! Fairly iallafall, men jag längtar ändå till tusen efter våren!

Nu sitter man här, lite tidig för en gångs skull och ska snart åka till sista arbetsdagen på dagiset, känns konstigt och tråkigt! Men nu är jag en upplevelse rikare! Har bakat, med hjälp av mamma, 2 smarriga kakor och toppat med många färgglada nonstop, till barnen!
Efter jobbet är det dags för sminkkursen på MakeUp Store, wehey! Jag som inte sminkar mig så mycket ska verkligen be dem undersöka och analysera vilka färger jag kan använda..:) Ska bli drittskoj! Ska även undersöka Bianco, som öppnade här i Linkan igår, samt kolla in J.Lo´s underklädeslinje på Twilfit, säkert skitsnygg!

Ikväll kommer också Roooberth, åh vad jag längtar! Men jag måste SPELA IN semin, för då sitter han på bussen hehe..SÅ dags att leta fram ett band!

Bajbaj!
 

Kommentarer
Postat av: Muu

Vad gjorde du vaken 04.06 imorse?.. galning! Puss

2006-02-24 @ 13:41:00
URL: http://muulinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0