Årets skämt??

Okey, vad händer med Sveriges befolkning? Vilka kompletta idioter röstar så mycket på Electric Banana Band så de går vidare till andra chansen?? Får jag se detta fiasko när Östen med resten sjunger, eller värre, att de går vidare- då säger jag tack o hej till svenska medborgarskapet!!! JÖSSES! Däremot ska Hannah Graaf ha en eloge, hon kan ju faktiskt sjunga, men låten va inte bra!! Halvtaskigt startfält tycker jag allt, men vi har ju några omgångar kvar..hoppas svenska folket tar sig i kragen och röstar rätt..Men egentligen kanske jag inte ska höja rösten för jag ringer inte och röstar själv..? Jaja, vädra åsikter får jag iallafall!!

Bilkörning idag då, gick bra, gick riktigt bra, parkerade tillochmed riktigt snyggt! Har ju fått en press på mig att det måste vara fixat innan 7 April, hur f*n ska detta gå, are you with me people?
Skönt att så mycket satt i ryggmärgen idag iallafall, för det var ett tag sedan jag satt bakom ratten! Fick även lugnande ord idag : Nästan ALLA kör automat i USA, puh, låter skönt och smidigt! bromsa, gasa, bromsa, gasa...piece a cake! Men nu ska vi som sagt inte snacka för mycket!

Har fixat alla papper inför ansökan nu iaf, förutom personal letter och ett litet kollage på min familj, men det fixar vi senare idag, och meeer bilkörning när det börjar bli mörkt ute, träningträningträning!
Kanske kan fixa det så bra att jag kan skjutsa mig själv till träningen samt hämta upp mig själv, med hjälp av pappa då!

Var huslig i fredags, gjorde egen musli, med recept från Skäppan, blev urgott och idag är det dags för filmjölksbröd, jisses, who am I? Iallafall riktigt bra och nyttigt för något ess i köket har jag väl aldrig varit,  men jag är på god väg! :D

Nu är det dags för en promenad i vinterkylan! Jag vill ha våååår så jag kan ha mina nya kläääder och köpa ännu mer kläder!

Kan man ha polo nu och fram på vårkanten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0