Arbetslös!

Bläkutt, masa omkring...dega..Nää, jag vill inte=( Låter ju skönt i teorin, men inte i praktiken! Skulle vilja packa väskorna och åka till Rob men det kan jag ju inte heller, dumma deadline för körkortet! Om jag inte grejar det känns ju allt piss i pannkakan iallafall! Men jag ska se till att ha saker att göra, det må ni tro!
Idag sprack båda planerna dock haha..Men men, första dagen som sysslolös liksom haha..

Fick ett fint avsked från Skäppan i fredags, och kakorna blev uppskattade=) Kommer sakna dem mycket!
Drog iväg på sminkkurs efter att ha tagit ett varv med bilen i stan och på E4´an, och Therése på MakeUp Store kunde sin sak, blev måttligt imponerad av hur hon blandade alla färger och vi experimenterade en del, grönt och glimmande runt ögonen, såg riktigt annorlunda ut men det var såå snyggt! Fick veta att jag hade väldigt bra hy, ( jasså?) , framträdande kindben ( vardå? ) och täta, tjocka, fina ögonfransar ( since when? ) Köpte äntligen den efterlängtade upphängande necessären, samt 2 ögonskuggor och en ögongel. De hade en riktigt bra täckande 3-mix som jag någon gång ska införskaffa också! Skitksoj att gå på kurs, att lära sig och att få veta att jag passar i fler färger än brunt! Har aldrig haft så stora ögon som då jag gick ur i butiken!

Roberth blev imponerad över att hon använt de färger som han alltid sagt att jag borde prova, jisses, den mannen känner mig väl! Blev en härlig helg med Rob, som alltid, med mycket OS, grattis till gulden Sverige, speciellt hockeyn! Det är den enda gren /match jag fullföljt att se, åh fy skäms på mig blablabla-whatever, men alla andra är ju så inne i OS så jag behöver inte anstränga mig, nu är det dessutom över=)
Uppskattade iallafall myycket att Roberth kom denna helg!!

Ikväll blir det Hudvårdsutbildning också! Har äntligen fått till ett kurstillfälle med Linnéa som konsult, med märket Mary Kay! Drog med mig Lotta och Linnéa så ikväll blir det att köra ut till Mjärdevi, skoj! :)

NU ska jag nog ut och gå.. and then what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0