Västkust

Christmas is behind us, New Years ahead!
Hade en underbar jul som vanligt! Fick bl.a.  ääntligen min stora mysiga "pretty-women" morgonrock!!
Åkte 8.20 på juldagen mot västra delen av Svea, och tillbringade juldagen hos Robs farmor o farfar! Säckade ihop runt 21 tror jag, roligt värre - men är man trött så är man! Annandagen tog vi det lugnt, hyrde en film o slappade! I Onsdags var jag o Mikaela i Gbg- tillsammans med resten av Sverige kändes det som, varmt och jobbigt i butikerna men fram skulle vi! Jag köpte en vårjacka och ett par ballerinas till nyårsklänningen, hoppas det blir fint men det tror jag! Avslutade dagen med att åka till skidställen, R skulle kolla hjälm och Mikaela skulle hyra skidset!

Igår var vi nere på torget, jag o svärmor, och jag köpte fina skinnhandskar och fick ett linne! Blev extremt sugen på sura colanappar på kvällen så jag tvingade en mycket trött Roberth att åka till affären med mig=) Ikväll ska vi tona håret på R så det blir brunare, inför nyår! O vi ska soooola, gud så skönt! Ska sola på hotellet också hihi, lika bra att utnyttja allt gratisgrejs som kommer med rummet, right?

Lina, jag är fortfarande makalöst imponerad av dig, här går vi framåt med stormsteg! ÅH, jag hade verkligen velat vara en fluga på väggen på Lördag men några smygsms får duga :)

Off I gooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0