The holiday

Precis hemkommen från stan, kaallt men mysigt! Jag o Matilda var på julbio, vi såg den nya filmen  "The Holiday" och den var u n d e r b a r ! Tårar nära ja, but what the heck, we looved it! Var mycket ståhej på stan, uppträdanden och liknande och alla butiker håller öppet till 22.00. Köpte sista klappen till R med Matilda som smakråd :) Nu jag bara liiite kvar och det ska fixas både imorgon och på Fredag!  Fredag kväll ska jag bara myysa med R och på Lördag tar vi en sista sväng på stan, julfikar och på kvällen blir det ju uppesittarkväll med BingoLotto, glögg och pepparkakor!

Julfesten i Slattefors igår var riktigt kul. Vi drack glögg i magasinet och sedan åt vi gröt och skinkmacka i deras (enorma) hus! Charlotte och lill-Nils kom! Sötare bebis får man leta efter!
Vi fick julklappar, en grå 7-armad ljusstake från Design House Stockholm som går att vrida och vända lite hursomhelst på och som är precis min stil- tror jag blev mest glad av alla! Jag får vara riktigt rädd om den för den ska vara med i många år! Fick även handstöpta ljus till denna! Mats o Lisa fick en resa till Sundbyholms slott där man får vara med om ett mord och så får man vara med och lösa detta m.m. m.m. De blev helnöjda så det kändes kul=)  Jag har också bott där, jättefint!

Imorgon fyller min Charlotta 20 år och det ska vi fira! Även Hellan kommer hem imorgon, perfeeect!
I have to say- I have a lovely week before Christmas- förutom förkylning men den ignorerar jag totalt!!

Här är ljusstaken, hittade bilder på designonline.se

ljusstake2ljusstake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0